kesken on tämä...

http://www.novita.fi/public/neuleohjeet/mallit/kesa_2007/09.jpg

Ja lisäksi Novitan kevätlehden yks pusero... Ja syksy tulee kovaa kyytiä, mulla vaan noita kesäjuttuja vielä kesken. Täytynee siirtyä kohta keskeneräisen villapaidan kimppuun, jos sen sais valmiiksi oikeaan vuodenaikaan.

Sitäpaitsi mulla on kesken nyt uus Harry Potter, en mä mitään käsitöitä kerkee tekemään, ja sitten on yks juttu, joka kanssa ajatukset myös pyörii, mutta jota en voi tässä kertoa....

Ai joo, teen tota kesäkassia siitä vihreästä Jasminista, josta tuli ekaks se toppi, mikä ei istunut mun vartalolle ollenkaan, sitten aloitin siitä toisen topin, jota en jaksanukkaan tehä loppuun, ei oo mitenkään kauheen kivaa virkattavaa toi lanka kahteen kertaan purettuna... Mä kyllä meinaan tehä ehkä jokinlaisen vuorin siihen kassiin, jos se nyt joskus valmistuu ensin muuten.

Ja sitten siinä Novitan syysliitteessä on ihana pipobaskeri kannessa, se tekis mieli kanssa tehä itelle. Mutta kun sais noita vanhoja ENSIN VALMIIKSI!!